Renault predstavlja obnovljeni MEGANE i MEGANE E-TECH plug-in hibrid: više tehnologije za veće zadovoljstvo u vožnji

Boulogne-Billancourt, 3. februar 2020 – Obnovljeni MEGANE je obnovljena amblematična porodica modela koja je od 1995. godine u četiri generacije ostvarila ukupnu prodaju od sedam miliona primeraka.

21238505_2020_-_New_Renault_MEGANE

  • Renault obnavlja kompletnu paletu modela MEGANE – Berline, Grandtour, R.S. Line, R.S. i R.S. TROPHY sa još više tehnologija za veće zadovoljstvo u vožnji.
  • Renault, pionir i stručnjak za električna vozila sa 10-godišnjim iskustvom, nudi novi plug-in hibridni pogonski sklop za obnovljeni MEGANE E-TECH plug-in hibrid koji pruža jedinstveno zadovoljstvo u vožnji.
  • Obnovljeni MEGANE pojaviće se u prodaji od leta 2020. godine.

 

Obnovljeni MEGANE: više tehnologije

Novi MEGANE nudi obnovljen i savremen kokpit opremljen 23,6 cm (9,3”) ekranom multimedijalnog sistema i 25,9 cm (10,2”) ekranom instrument table sa svim karakteristikama multimedijalnog sistema Renault EASY LINK. Inspirisan dizajnom i načinom upotrebe pametnih telefona, . ergonomičan interfejs ovog sistema sada je funkcionalniji i praktičniji za svakodnevnu upotrebu.

Dostupni su novi sistemi za pomoć u vožnju koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sistem za pomoć u vožnji autoputem i u saobraćajnim gužvama. Reč je o autonomnom sistemu 2. nivoa koji vozaču obezbeđuje udobnu i opuštenu vožnju.

Obnovljeni MEGANE je sada još elegantniji i sofisticiraniji, posebno zahvaljujući novim LED svetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost tokom vožnje. Dinamične linije kojima MEGANE duguje svoj uspeh još više su naglašene u novom modelu.

 

Novi MEGANE E-TECH plug-in hibrid: hibridni pogonski sklop sa spoljnim punjenjem baterije za jedinstveno iskustvo vožnje

Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je obnovljeni MEGANE opremio hibridnim pogonskim sklopom E-TECH plug-in hibrid snage 119 kW (160 KS) sa mogućnošću spoljnjeg punjenja baterije. Na taj način, obnovljeni MEGANE koristi prednosti tehnologije zasnovane na prikupljanju i skladištenju energije koja je direktno preuzeta od Renaultovih stručnjaka za formulu 1.

Tehnologiju E-TECH plug-in hibrid razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenta. Koristi sklopove dizajnirane u okviru Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litarskog četvorocilindričnog benzinskog motora sa dva elektromotora i inovativnim menjačem sa više načina rada. Ovaj sekvencijalni menjač bez kvačila izuzetno je efikasan, a promena stepena prenosa  gotovo  neprimetna.

Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog vozila MEGANE E-TECH plug-in hibrid, do brzine od 135 km/h. Efikasnost njegovog sistema za upravljanje  energijom omogućava mu da dostigne domet od 50 kilometara u mešovitom ciklusu (WLTP*) i do 65 kilometara tokom gradskog ciklusa (WLTP* City) bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Novi MEGANE E-TECH plug-in hibrid time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnim vožnjama može da radi bez potrošnje goriva i sjajno je rešenje za duža putovanja tokom vikenda ili praznika. Bez obzira na nivo napunjenosti baterije, novi MEGANE E-TECH plug-in hibrid nudi značajne prednosti hibridnog pogonskog sklopa E-TECH: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva.

Na početku prodaje, hibridni pogonski sklop E-TECH plug-in hibrid biće dostupan u modelu MEGANE Grandtour, a kasnije i u limuzini sa pet vrata Berline.

 

Novi MEGANE R.S. Line: nova oznaka za poseban izgled

Oznaka R.S. Line ukazuje na izuzetno sofisticiran izgled i primenjena je na porodicu modela MEGANE umesto nekadašnje oznake GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi oznaka R.S. Line predstavlja više od zamene imena. Spoljašnji izgled i unutrašnjost automobila poprimaju sportskiji izgled kako bi se udovoljilo očekivanjima sve većeg broja kupaca koji žele da se istaknu dinamičnim dizajnom svog vozila.

 

Novi MEGANE R.S.: merilo sportskog karaktera

Sportske verzije modela MEGANE sa oznakom R.S. postale su merilo u segmentu sportskih limuzinama, posebno R.S. TROPHY-R koji je 2019. godine postigao novi rekord kruga na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife.

Prilikom obnove novi MEGANE R.S. bazira svoju ponudu na 1,8-litarskom motoru sa turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem goriva i snagom od 220 kW (300 KS), preuzetim iz verzije TROPHY. Ovaj motor, proizašao iz saradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Njegov obrtni moment je povećan na 420 Nm (+30 Nm) u verziji sa automatskim menjačem EDC odnosno na 400 Nm u verziji sa ručnim menjačem. Povećanje snage donelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim obrtajima, dok obrtni moment – jedan od najboljih u ovoj klasi – pruža potpuno novo zadovoljstvo u vožnji.

Šasija Sport 4CONTROL garantuje maksimalnu okretnost u skučenim uslovima i stabilnost u brzim krivinama. Novi sistem R.S. Monitor prikazuje brojne parametre automobila u realnom vremenu.

 

Novi MEGANE R.S. TROPHY: naglašeniji i odlučniji sportski karakter

Kao referentni automobil veoma velikih sportskih mogućnosti, novi MEGANE R.S. TROPHY  dizajniran je za stazu. Posebno se ističe u verziji sa ekskluzivnom Cup šasijom koju dopunjuje 1,8-litarski turbo motor snage od 220 kW (300 KS). Cup šasija je opremljena mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen® koji automobilu obezbeđuje bolje upravljanje u krivinama i prianjanje pri izlasku iz krivina. Ova šasija uključuje kruće amortizere (za 25%) i opruge ( za 30%) kao i za 10 % kruće stabilizatore u odnosu na  MEGANE R.S.

Novi MEGANE sadrži više tehnologije za veće zadovoljstvo u vožnji.

Novi MEGANE E-TECH plug-in hibrid je opremljen plug-in hibridnim pogonskim sklopom koji uključuje sva naša tehnološka dostignuća i nudi potpuno električno i bezbrižno iskustvo vožnje,” izjavila je Marion Humeau, Renaultova direktorka za marketing automobila srednjeg segmenta.

 

 

 

*Postupak homologacije je u toku.