Grupa Renault je otvorila novi dizajnerski centar u Šangaju

Dizajnerski tim Renault grupe sledi svoju strategiju međunarodnog razvoja otvaranjem dizajnerskog centra u Šangaju, koji je već šesti takav centar u svetu.
• Tim dizajnera će u Renaultovom studiju u Šangaju razvijati svoju kreativnost u gradu, koji je na samom vrhu modernih tehnologija za razvoj rešenja za povezivanje, inovacije i električnu mobilnost.
• Novo mesto za stvaranje i istraživanje najnovijih trendova doprineće i strategiji širenja Grupe Renault u Kini

2019 - Renault Design Center Shanghai

Šangaj, 15. april 2019 – Odeljenje za dizajn grupe Renault, koje ima svoje centre u Francuskoj, Rumuniji, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja sa implementacijom svoje međunarodne razvojne strategije otvaranjem novog dizajnerskog centra u Šangaju. Novi Renault Design Center Shanghai će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Renault modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca.

Naš novi dizajnerski studio u Šangaju potpuno je u skladu sa strategijom Renault grupe za osvajanje novih kupaca u Kini. U narednim mesecima nameravamo da zaposlimo oko 20 domaćih dizajnera. Ovi talenti će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Renault Design Center Shanghai će igrati važnu ulogu u dizajniranju budućih lokalnih modela. Takođe će doprineti globalnim projektima Renault Grupe,

rekao je Laurens van den Acker, direktor Renault grupe za industrijski dizajn.

Renaultov dizajnerski centar u Šangaju će se baviti svim aspektima automobilskog dizajna, uključujući dizajn eksterijera i enterijera, boja i materijala, kao i dizajn UX1 i UI2.

Pozicionirani u centru Šangaja i oslanjajući se na njegovu kreativna dinamika, dizajneri će istraživati najnovije trendove kako bi odgovorili očekivanjima kineskih kupaca kako u pogledu stila tako i tehnoliških inovacija.

Dizajneri u Design Center Shanghai moći će, kao i njihove kolege u drugim dizajnerskim centrima Grupe, da učestvuju u internim takmičenjima koja se pripremaju za sve projekte Renault grupe. Sve studije za buduće projekte će imati benefit od multikulturalnog kreativnog pristupa zahvaljujući prisutnosti 32 nacionalnosti u Odeljenju za dizajn grupe Renault.

Novi dizajn centar u Šangaju je podrška strategiji širenja Renault Grupe u Kini. Na svetskom tržištu proizvodjača automobila broj jedan od 2009. godine i četvrto po veličini tržište Groupe Renault u 2018. godini, Kina je jedan od ključnih stubova strateškog plana Drive the Future.

Pogledajte video snimak (na engleskom jeziku) novog Renault dizajnerskog centra, koji predvodi Anthony Lo, direktor Grupe Renault za dizajn eksterijera i Yafei Zhao, voditelj Renault Design Center Shanghai.

2019 - Renault Design Centre Shanghai

1 UX design: (User eXperience) je stvaranje iskustva korisnika koji se pre svega odnosi na kvalitet upotrebe, percepciju i osećaj pojedinca koji koristi odredjeni interaktivni uredjaj. Ovaj tip dizajna je iskustvenog tipa i podrazumeva kako otkrivamo stvari kroz dodir (haptička percepcija). UX dizajneri rade na emocionalnim i funkcionalnim kvalitetima proizvoda ili usluga koji utiču na korisničko iskustvo.

2 UI design: (User Interface) se odnosi na vizuelni dizajn sve opreme u direktnom kontaktu sa putnicima, naročito u vezi sa grafičkim dizajnom, identitetom brenda i lakoćom upotrebe multimedijalnih ekrana i sistema sa prikaz na instrument tabli.
PROČITAJTE VIŠE