Renault predstavlja Kadjar, brata Captura

Podstaknut uspehom Captura, Renault nastavlja ofanzivu na tržištu crossovera i predstavlja Kadjar, svoj prvi crossover iz C-segmenta.
renault-kadjar-reveal-media-gallery1-01
Ulaskom na izuzetno popularan, brzorastući segment tržišta Renault pokazuje svoje ambicije na međunarodnom tržištu. Prvi primeri u prodaju kreću ovog leta na evropskom tržištu kao I u mnogim afričkim i sredozemnim zemljama, a kasnije i u Kini.Capturov brat ruši sva pravila pa na tržište crossovera donosi inovativnost i privlačan izgled. Renault Kadjar ističe se fluidnim, atletskim spoljašnjim izgledom.
Istvremeno, upotrijebljeni materijali i pažnja posvećena kvalitetu izrade garantuju sportsku i prefinjenu unutrašnjost.

Dostupan s pogonom na sve ili samo prednje točkove, Renault Kadjar poziva na pustolovinu, a kompaktnim dimenzijama (4,45 metara dužine i 1,84 metra širine) garantuje upravljenje u gradu. Uz savremenu opremu i obradu unutrašnjosti vrhunskog kvaliteta, Renault Kadjar s multimedijalnim sistemom R-Link 2 nudi i napredno povezivanje kao I najnovije sisteme pomoći u vožnji koji garantuje opušteno iskustvo za upravljačem.

Renault Kadjar pokreće paleta posebno efikasnih motora koji ga smeštaju na sam vrh segmenta u pogledu male potrošnje goriva i emisije CO2.

Renault Kadjar javnosti biće predstavljen na 85. ženevskom salonu automobila, koji vrata posetiocima otvara 5. marta 2015.

U prodaju kreće početkom leta u Evropi i mnogim afričkim državama kao i u sredozemnoj regiji.

01. KADJAR, GLOBALNI MODEL U SKLADU S RENAULTOVIM MEĐUNARODNIM AMBICIJAMA

Renault širi svoju ponudu crossovera
Renault Kadjar, automobil koji će pokrenuti Renaultov međunarodni rast
Crossover s Renaultovim genima konstruisan na jednoj od Alijansinih zajedničkih platformi

02. RENAULT KADJAR, NOVI LEPOTAN NA TRŽIŠTU CROSSOVERA

Fluidan, atletski spoljašnji izgled
Zavodljiv pristup u svetu crossovera
Profinjena, sportska unutrašnjost

03 KADJAR, CROSSOVER PUN SAMOPOUZDANJA KOJI ODGOVARA SVAKOM RASPOLOŽENJU

Dostupan s pogonom na sve ili samo prednje točkove, Kadjar se i na terenu i u gradskim sredinama oseća kao kod kuće.
Kvalitetna oprema za potpun doživljaj vožnje prilagođen vozaču
Eskapizam i pustolovina u potpunoj sigurnosti

01
KADJAR, GLOBALNI MODEL U SKLADU S RENAULTOVIM MEĐUNARODNIM AMBICIJAMA
Nastao na temelju uspeha koji je ostvario Captur, Kadjar je najnovija prinova u Renaultovom dinamičnom programu razvoja proizvoda.

Na brzorastućem tržištu crossovera, Kadjar predstavlja Renaultovu viziju vozila u C-segmentu Renault širi svoju ponudu crossovera Modelom Kadjar grupa Renault pokazuje svoje kreativne sposobnosti s namerom osvajanja novih tržišta i pridobljavanja novih kupaca.

Dinamičnost ponude proizvoda odražava se u prosečnoj starosti ponude, koja je s 4,8 godina 2012. u 2014. smanjena na 4,2 godine. Do kraja 2015. očekuje se da će prosečna starost ponude biti smanjena na 3,7 godina.

Prošle je godine svaki peti automobil prodan u svetu je bio crossover, čime je taj segment osvojio 23 % tržišnog udela u Evropi i 26 % u Kini. Taj segment zato predstavlja ulaznu tačku na ključna rastuća tržišta koja Grupa želi da osvoji.

Nakon Koleosa, Captur je bio drugi model koji se pojavio u Renaultovoj ponudi crossovera. Uspeh je bio trenutan. Zahvaljujući praktičnim inovacijama i odvažnom karakteru, taj gradski crossover je s nešto više od 178 000 prodanih primeraka u 2014. isplivao na vrh evropskog tržišta crossovera B-segmenta. Renault nastavlja ofanzivu na međunarodnom tržištu modelom iz C-segmenta koji se u Renaultovoj ponudu smešta između Captura i Koleosa.

Kadjar, Capturov veliki brat, u segment donosi inovacije zahvaljujući fluidnim, atletskim linijama, dizajnu koji ističe prestižan status kao I udobnoj unutrašnjosti i brizi za okolinu. Kadjar, automobil koji će pokrenuti Renaultov međunarodni rast

Zastupljena na tržištima u 128 zemalja, grupa Renault 2014. prodala je ukupno 2 712 432 vozila. Zahvaljujući strategiji međunarodnog rasta, Renault sada 46 % svojih vozila prodaje na tržištima izvan Evrope (u poredjenju s 37 % u 2010.).

Plan razvoja proizvoda grupe Renault temelj je tog rasta i promocije imidža Marke. Kadjar će doprineti širenju grupe povećanjem ponude modela i broja tržišta na kojima je prisutna. Kadjar je spreman da ispuni Renaultove velike ambicije u Evropi i sredozemnim državama. Renault je snažno zastupljen u Evropi pa je 2014. zauzeo treće mesto u prodaji putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.

Kadjar će se proizvoditi u Renaultovoj fabrici u španskoj Palenciji koja 83 % proizvedenih automobila izvozi u više od 50 zemalja na pet kontinenata.

Kadjar ovoga leta kreće u prodaju u Evropi, nakon čega slede sredozemne zemlje i Afrika. Kadjar je predvodnik proboja grupe Renault na kinesko tržište.

Kadjar će biti prvo Renaultovo vozilo koje se proizvodi u Kini. Novi crossover biće odličan ambasador koji će podstaknuti rast Grupe u Kini.

Nakon što je 1999. zabeležila samo 600 000 prodanih automobila, Kina je prodajom više od 22 miliona automobila 2014. postala vodeće globalno tržište.

U decembru 2013. grupa Renault i društvo Dongfeng potpisali su ugovor o osnivanju zajedničkog poduhvata i započeli s izgradnjom fabrike u Wuhanu, u kojoj se predviđa proizvodnja oko 150 000 vozila godišnje.

KADJAR, PRVO RENAULTOVO VOZILO KOJE ĆE SE PROIZVODITI U KINI

Renault i Dongfeng 16. decembra 2013. potpisali su ugovor kojim je osnovano društvo Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) i dogovorena izgradnja fabrike u Wuhanu.

Izgradnja fabrike započela je u januaru 2014., a prva vozila će s proizvodnih linija sići početkom 2016. Danas, nešto više od godinu dana nakon sklapanja sporazuma, DRAC u Kini zapošljava 1000 radnika. Renaultov srednjeročni plan je da ostvari 3,5 % udela na kineskom tržištu, što je otprilike 750 000 vozila godišnje.

Crossoveri ostvaruju uspeh na globalnom nivou pa svako peto vozilo prodano u svetu dolazi iz segmenta crossovera. Potražnja je velika širom sveta, a glavni kriterijumi kupaca u odluci o kupovinii su dizajn,cenai imidž. Pri razvoju Kadjara posebna pažnja je posvećena ispunjavanju želja kupaca u tom segmentu.Njegov fluidan, dinamičan izgled odgovor je na zahtev za privlačnim izgledom.

Crossover s Renaultovim genima konstruisan je na jednoj od Alijansinih zajedničkih platformi Renault i Nissan, strateški partneri od 1999., prošle godine su u dvestotinjak zemalja prodali 8,4 milijuna vozila, čime je Alijansa postala četvrta najveća automobilska grupa u svetu.

Renault i Nissan prošle su godine, pošto su prepoznali potencijal za saradnju, povećali sinergiju u četiri područija: snabdevanju, ljudskim resursima, proizvodnji i logistici kao I inženjeringu. Sve četiri aktivnosti zbog bolje efikasnosti u nadležnosti jednog upravljačkog tela.

U području inženjeringa, jedan od glavnih ciljeva bio je razvoj zajedničkih platformi. Budući da je konstruisan na platformi koju su upotrebljavale obe marke, Kadjar se uveliko okoristio sinergijom Alijanse.

Razvoj platformi modularnih arhitektura za Alijansu izvor je sinergije koja kontinuirano raste. Plan CMF (Common Module Family) sastoji se od široke palete automobila u čijoj se proizvodnji upotrebljava veliki broj zajedničkih delova.

Rezultat toga je smanjenje troškova proizvodnje široke palete modela upotrebom manjeg broja različitih delova. Tako ušteđena sredstva ulažu se u razvoj automobila, što znači da se veća pažnja može posvetiti funkcijama i sadržajima koje kupci zahtevaju pa proizvod kupcu postaje privlačniji. Projekt CMF podeljen je u tri segmenta: CMF-A za male automobile, CMF-B za automobile srednje veličine i CMF-C/D za najveće modele.

Renault Kadjar nastao je na Alijansinoj platformi CMF-C/D, koja je rezultat četvorogodišnje saradnje na razvoju. Renault i Nissan tu platformu proizvode zajedno, pri čemu Renault u dizajnu i proizvodnji zadnjeg vešanja i prenosa doprinosi svojim bogatim znanjem i iskustvom. Platforma CMF-C/D već je proverena na tri automobila Renaulta i Nissana pa je dokaz stručnosti Alijanse u segmentu crossovera.

Sinergije Renaulta i Nissana omogućavaju zajedničku upotrebu što većeg broja skrivenih delova (primeri blokade motora, navigacionog sistema, itd.), a istovremeno svakoj marki unutar Alijanse omogućava da ostane verna svom identitetu, dizajnu i odlikama.

02
RENAULT KADJAR, NOVI LEPOTAN NA TRŽIŠTU CROSSOVERA
Renault na tržište crossovera C-segmenta ulazi automobilom čiji dizajn spaja snagu i eleganciju. Predstavljen u vatrenocrvenoj boji, Kadjar na tržište unosi dašak svežine i igra na kartu privlačnosti. Fluidan, atletski spoljašnji izgled Renault Kadjar crossover je u C-segmentu nadahnut SUV-ovima, limuzinama i karavanima.

DNK deli s konceptnim automobilom Captur i s elementima konceptnog automobila DeZir.
Captur predstavlja „istraživačku” laticu Renaultove strategije dizajna, svet koji u misli priziva dinamičnost, snagu i pustolovinu, a DeZir, konceptni automobil nastao u sklopu latice „ljubavi”, vozilu daje emotivne, senzualne odlike.
Renault Kadjar predstavlja se u Renaultovoj vatrenocrvenoj boji, tipičnoj za vozila koja bude osećanja.
Capturov veći brat jedinstvenim dizajnom donosi odsupanje od aktualnih trendova u segmentu. Renault Kadjar spaja odvažnu ličnosti privlačan izgled.Kompaktne dimenzije (4,45 m duljine x 1,84 m širine) i niska linija krova (1,60 m) ističu njegov dinamičan stav.
Prednji kraj odiše snagom. Način na koji se hromirana lajsna proteže kroz glavna svetla ističe vizualni Utisak širine i Kadjarov samopouzdan karakter.

IZA KULISA, RENAULT KADJAR RUŠI KONVENCIJE

Zbog Renaultovih velikih ambicija u segmentu crossovera i važnosti modela na globalnom tržištu, Renaultovo odeljenje za dizajn oslonilo se na doprinose svoje međunarodne mreže dizajnerskih centara kako bi garantovalo zaista globalan pristup dizajnu modela.

Predlozi nezavisne organizacije Cooperative Innovation Laboratory (LCI), koja deluje unutar Renaulta, i Renaultova dizajnerskog odeljenja smeštenog u sredjoj Evropi (RDCE) garantuju da je inovativnost glavni deo Kadjarovog dizajna.

Projekti su nadzirali dizajneri iz Technocentra. Njegove fluidne, atletske linije ističu mišićavi lukovi blatobrana, a senzualnost njegovih linija naglašena je vratima u ravni s pragovima.

Isklesane bočne stranice i snažna ramena takođe doprinose ukupnom utisku dinamičnosti i snage.
Zadnji branik suptilno je integrisan u karoseriju i ističe Renault Kadjar kao automobil visokog kvaliteta.
Zavodljiv pogled na svet crossovera Osim na privlačan izgled, Renault Kadjar oslanja se i na elemente koji ga nepogrešivo čine pripadnikom segmenta crossovera.
Izdašan razmak od tla (190 mm) na prvi pogled ostavlja utisak snage i nagoveštava Kadjarovu sposobnost da se zaputi i izvan utabanih puteva.
Strukturisana prednja maska naglašava samouveren karakter prednjeg kraja, a zaštita podvozja napred i pozadi, karakteristična za SUV-ove, ističe njegovu spremnost na pustolovinu.
Veliki točkovii promera 690 mm i naplatci veličine do 19 inča (zavisno od verzije) dodatne su naznake sportskog karaktera Renault Kadjara.
Bočne zaštitne lajsne ističu čvrst stav automobila, a crna zaštita lukova blatobrana štiti donji deo karoserije i dodatno ističe njegovu spremnost na beg u prirodu, baš kao i krovni nosači od galvaniziranog aluminijuma, koji doprinose Kadjarovom dinamičnom stavu.
Renault Kadjar od drugih crossovera iz segmenta se razlikuje i elementima koji mu donose dašak elegancije, bez ugrožavanja osećaja robusnosti kojim odiše.
Snažan karakter Renault Kadjar ističe novim svetlosnim potpisom karakterističnim za Renaultove modele srednje klase i vrhunske modele.
LED svetla u obliku slova ‘C’ koja čine dnevna svetla kombinuju utisak statusnog simbola s utiskom visoke tehnologije.
Hromirana lajsna koja se proteže kroz glavna svetla donosi utisak dojmu elegancije i kvaliteta kojim automobil odiše.
Jednako savremen svetlosni potpis zadnjeg kraja dizajniran u obliku koncentričnih krugova, poput onog na konceptnom automobilu Captur.
Prefinjene, uravnotežene linije Renault Kadjara u svim verzijama su istaknute kućištima retrovizora i ručicama vrata u boji karoserije. Na kraju, upotreba hroma za okvire prozora i dnevnih svetala kao i zaštitne pragove pojačavaju utisak snage i kvaliteta kojima odiše ovaj atletski crossover.
Prefinjena, sportska unutrašnjost Renault Kadjar krasi elegantna, udobna i pažljivo razrađena unutrašnjost koja odražava uglađenost njegovih spoljašnjih linija.
Instrument tabla u sredini je u vozačevom vidokrugu i nagoviješta pravi užitak za upravljačem. Vodoravne linije instrument table ističu širinu unutrašnjosti.
Instrument tabla Renault Kadjara prijatna je na dodir i visokog je kvaliteta zahvaljujući upotrebi penastih materijala.
Izvanredan kvalitet unutrašnjosti spojen je s preciznom, besprekornom obradom. Snažan, izražajan dizajn ručice menjača podseća na sportski karakter automobila istaknut prefinjenim sjajnim umetcima.
Fiksni stakleni krov površine 1,4 m2 doprinosi osećaju ravnoteže i disanja u unutrašnjosti. Dvoredni šavovi na sedištima, rukohvatima na vratima i štitniku instrument table dodatno pojačavaju utisak u unutrašnjosti Renault Kadjara.
Ličnost Renault Kadjara u jednakoj je meri istaknuta unutrašnjošću i spoljašnjim izgledom kako bi se garantovao jedinstven spoj udobnosti i elegancije.

03
KADJAR, CROSSOVER PUN SAMOPOUZDANJA KOJI ODGOVARA SVAKOM RASPOLOŽENJU
Kadjarove linije doterane su kako bi ispunile zahteve kupaca u tom segmentu, a Kadjarova prilagodljivost ostvarena praktičnim, modularnim dizajnom, istovremeno odgovara i na potrebe porodice.
Velikodušno opremljen Renault Kadjar krase savremene, intuitivne tehnologije koje doprinose efikasnom i opuštenom vozačkom iskustvu. Dostupan s pogonom na sve ili samo prednje tčkove, Kadjar se i na terenu i u gradskim sredinama oseća kao kod kuće.
Kadjar krase prefinjeni elementi SUV-a, karavana i limuzine, ali uprkos tome zadržava jedinstven DNK i dizajnerska rešenja marke Renault. Vozačima koji se žele da se izdvoje iz mnoštva doprinosi intuitivno vozačko iskustvo i prvoklasnu udobnost.
Renault Kadjar krasi robusnost svojstvena SUV-ovima.
S pogonom na sva četiri točka koja nudi odabir između tri načina rada (Auto, Lock i 2WD) donosi bolje prianjanje i pomaže vozaču da odabere najbolji način prenosa u svakoj situaciji.
Verzije sa pogonom na prednje točkove upotrebljavaju sistem Extended Grip koji poboljšava prianjanje u teškim uslovima, čemu pomažu gume za sva godišnja doba, čiji je uzorak gazne površine osmišljen za bolje odvođenje blata, peska, itd.
Izdašan razmak od tla od 190 mm, prilazni ugao od 18 stepeni i odlazni ugao od 25 stepeno garantuju izvanredna vozna svojstva na svim vrstama terena.
Zaštita podvozja napred i pozadi štiti podvozje automobila, a prag prtljažnika od ne rđajućeg čelika štiti od oštećenja i prljavštine.
Prilagodljivost nadahnuta karavanima.
Prilagodljiva unutrašnjost Kadjara praktična je i intuitivna. Zahvaljujući ručicama u prtljažniku, sistemu Easy Estate automatski otpušta i preklapa zadnja sedišta u odnosu 60/40. Uz to, ručicom ispod suvozačevog sedišta ono se može preklopiti prema napred kako bi se dobio stočić i omogućio prevoz dugačkih predmeta.
Dva različita rasporeda prtljažnika omogućavaju odabir između povišenog položaja s posve ravnim podom, što olakšava utovar većih predmeta, ili spuštenog položaja koji osigurava najveći obim od 472 dm3. Mogućnost odvajanja prtljažnika u dva ili tri dela praktičan je način zaštite predmeta i sprečavanja njihovog pomeranja tokom vožnje.
Unutrašnjost nudi impresivnu količinu prostora. Visina do plafona na zadnjem sedištu (910 mm na 14 stepeni) i prostor u visini laktova od 1456 mm među najboljima su u segmentu. Renault Kadjar u unutrašnjosti nudi i dodatne praktične pretince za odlaganje obima 30 l. Renault Kadjar se ponosi nivoom užitka u vožnji i udobnosti kakvi se obično povezuju s limuzinama.
Renault Kadjar ne traži nikakvo privikavanje. Ugao pod kojim se nasloni sedišta mogu nagnuti znači da je položaj u vožnji sličan onome u limuzinama. Unutrašnjost je profinjena, a nivo udobnosti je nenadmašna, zahvaljujući, između ostalog, i vrhunskom kvalitetu presvlaka sedišta.
Kadjar je također izuzetno upravljiv, s krugom okretanja od 10,72 metara.
Renault Kadjar opremljen je mnoštvom sistema za pomoć korisnih u svakodnevnoj vožnji, koja uključuju sistem za automatsko parkiranje i kameru za vožnju unazad za jednostavno parkiranje u gradu. Na kraju, Renault Kadjar se diči malom potrošnjom goriva. Njegov sistem Stop&Start omogućava uštedu goriva i smanjuje zagađenje u naseljenim mestima.
Kvalitetna oprema za poseban doživljaj vožnje prilagođen vozaču Bogato opremljena unutrašnjost Renaulta Kadjar razmazi će vozače.
Renault Kadjar krasi savremena instrument tabla koja sadrži 7-inčni ekran na dodirni u boji koji je snažno osvetljen za jasniji prikaz informacija.
Kadjar je dostupan s multimedijalnim sistemom Renault R-Link 2® dostupnim i u novom Renault Espaceu. R-Link 2® serijski je opremljen prepoznavanjem glasovnih komandi za upravljanje navigacijom, telefonom, aplikacijama i radiom, što osigurava jednostavan i siguran način pristupanja tim funkcijama. Njegova prilagodljiva početna stranica omogućava pristup najčešće korišćenim funkcijama.
Ponuda dostupnih aplikacija nudi obogaćeno iskustvo u svim područijima, u vožnji, putovanjima, vestima, društvenim mrežama i praktičnim rešenjima za svakodnevni život.
Eskapizam i pustolovina u potpunoj sigurnosti U razvoj modela Kadjar Renaultovi inženjeri uložili su svu svoju stručnost na područiju sigurnosti, pomoću najsavremenijih tehnologija za zaštitu putnika.
Dvostruka glavna svetla Renault Kadjara u punoj LED verziji poboljšavaju sigurnost zahvaljujući intenzivnijem, preciznijem svetlosnom snopu.
Svetla čine dva LED modula ‘Pure Vision’ koja imaju funkcije kratkog i dugog svetla. Tehnologija ‘Pure Vision’ u punoj LED verziji Kadjaru garantuju svetla koja su istovremeno precizna i efikasna. Emitovano svjetlo slično je sunčevoj svetlosti i 20 % snažnije od svetlosti koju proizvode halogene sijalice, što poboljšava vidljivost noću.
Svim sistemima pomoći u vožnji može da se upravlja izborom sistema R-Link 2®.
Bogato opremljen Renault Kadjar krase brojne praktične, intuitivne tehnologije, poput sistema pomoći pri naglom kočenju, upozorenja na izlazak iz vozne trake, prepoznavanja prometnih znakova s upozorenjem na ograničenje brzine i kamere za vožnju unatrag.